besök.

Hallå där! Sista dagen av mina tre dagars ledigt börjar lida mot sitt slut. Jag har haft besök av Emma och det har varit väldigt trevligt. Full fart. Vi hann med grillbuffé, vin och godis till solnedgången och livemusik, reashopping i Karlskrona, bad och grill i en vacker vik, utgång i Karlshamn samt bad i regnet. Nu har hon åkt hem och ikväll byter jag ut hennes sällskap mot Johans. Jag har förberett så mysigt här hemma med kräftor med tillbehör och massa tända ljus. 
 
Annars på sista tiden så har de väl inte hänt så jättemycket. Har ju vart himla fint väder så lite sol har jag hunnit få på mig när jag inte jobbat. Blir faktiskt lyckligare när jag är lite brun. Fånigt nog. 
 
Jag har en del bilder från sista tiden men de orkar jag inte med idag så det får bli ett bildinlägg en annan dag. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0