de är på tjärö de händer...

Gokväll gokväll! Kom precis hem från Tjärö. Jag och Lisa skulle fixa lite med ett musikquiz som ska hållas på lördag samt äta lite mat men så kom chefen och bjussade på vin och sedan fler arbetskollegor så då kunde man ju inte riktigt gå hem.. Blev en himla trevlig kväll och jag är ju ledig imorn så jag har inget att skämmas över! Nu när jag gick hade vi flyttat in till restaurangen där det är full dans och gitarruppträdanden! Har en fantastisk arbetsplats. 
 
Igår hade ju även jag och Johan en liten personalfest här på Bjärnö. Var kanske ett tiotal som grillade och åkte lite ring efter båt (inte jag dock..). De va görtrevligt men tiden gick alldeles för fort. Plus att de flesta hade jobb att tänka på dagen efter inklusive jag så det blev en väldigt lugn och sansad tillställning. Men det får definitivt bli igen! 
 
 
Imorn, lördag och söndag är jag ledig! Ska bli skönt eftrsom jag jobbat väldigt intensivt en vecka nu. Har blivit väldigt mycket att göra och lunch har gått från halvtimmas lugna raster till 5minutersraster vid 4tiden. Antingen ska jag försöka hitta ett ställe att åka och plocka jordgubbar på imorn, eller så ska jag utforska Tjärös södra udde! Tycker jag spenderar så lite tid där annars menar jag.. Idag satte jag och Lisa för övrigt upp en syndlista på väggen i köket. Tar man något sött får man böta 5 kronor och man har en synd per vecka, typ en glass eller så då. Detta var verkligen nödvändigt att införa, om det nu håller för satan i gatan vad jag inte mår bra av att inte träna samt småäta massa gott som befinner sig under näsan hela dagarna.. 
 
godnatt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0