sen senast...

Hallå där! Spenderar ännu en fredagskväll hemma i mitt palats. Min man jobbar och tjänar ihop pengar till familjen medans jag gottar mig i våra rikedommar.Livet är fantastiskt. 
 
De va ju inte riktigt sant, men nästan.. Jag har jobbat hela dagen, vilket jag gör tills på fredag och det är mycket och göra mest hela dagarna. De är bra, tiden går fort och de är roligt. Sen sist har jag gjort mest det, jobbat. I tisdags var jag, Johan, Linda och Bo i Karlskrona och åt middag, vilken mat! Fantastisk. Jag har även utövat två träningspass utan att dö!! Första gången sen i mars så det känns otroligt skönt. I förrgår var jag och Johan hos hans farbror med familj och hälsade på när jag jobbat klart. Ehm de är nog vad som har hänt. Ungefär. 
 
 
Det är fortsatt otroligt svårt att hålla sig borta från sötsakerna på jobbet. Det nya syndsystemet har dock varit en bra hjälp på vägen. Nu sitter jag här och suktar efter något gott att tugga på. Så som jag suktat efter kladdkaka med grädde och vårt desertvin hela eftermiddagen.. 
 
Ha en trevlig helg. Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0