two days left

haj haj! endast två dagar till innan jag är ledig hela helgen! Ska bli riktigt skönt. Lutar åt att jag följer med Johan till hans kompis i Eksjö och hälsar på. Roligt att man riktigt ger bort sig själv till regngudarna när man skulle kunna vara skyddad på Bjärnö istället.. Men det blir nog trevligt. 
 
Ikväll är första kvällen på länge som jag inte känner mig dödstrött efter jobbet! Har vart och handlat och städat inför imorgon. Tror det gäller att ha någonting att göra när man kommer hem så man inte hinner bli slö. Nu ska jag ändå krypa ner hos karln som redan lagt sig. Godnatt
 
PS. Otroligt spännande inlägg jag kommer med på sista tiden. Värre än vanligt. DS.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0