besök av utomjordingar?

 
Midsommar igår var toppen! Spenderade hela dagen och kvällen på Tjärö. Det är på ett sådant ställe man ska spendera midsommar, massor av folk i alla åldrar som samlades med picknickkorgar med klädnad av midsommarstången samt dans. Hamnen full av segelbåtar med flaggspel och massa glada människor runt om de gamla röda husen med vita knutar. En gammal traktor tuffar förbi med ett flak jordgubbar och lite öl och vädret lite halvdant men att folk ändå höll ut och hade bara ben. Vi hade jättemycket att göra i caféet och det blev en hel del jordgubbar och jordgubbstårta som slank ner i magen.. 
 
När vi stängde igen vid 8 begav vi oss ner mot ladan där det var grillbuffé, liveband och bar. Jag önskar jag hade tagit mer bilder, för det är så vackert allting. Det var iallafall ett jädra hålligång och efter ett tag fylldes gräsplätten framför scenen med dansande människor och tillslut vågade även vi oss upp. 
 
När alarmet ringde imorse ville jag kasta ut den genom fönstret och sova resten av livet, men jag masade mig upp och idag har vi haft jääättemycket att göra.. Men det har varit jättekul och när jag väl skulle gå hem ville jag ännu en gång stanna. Livet är fint nu, de är vad jag vill säga.. Nu skulle jag åkt över och hängt lite med arbetskamraterna som jobbar, men jag är så sliten och det är fantastiskt kallt ute! Det kommer fler dagar, sommaren är lång. Godnatt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0