och i höst då?

Idag var en bra dag. Bakade bärmuffins och amerikanska cookies. Det var fantastiskt god lunch också, kalvspett med rostad potatis och äppeltzatziki. Ville inte ens gå hem när vi skulle stänga. Har alltid sagt att de är bullshit med folk som säger att de trivs på jobbet så bra att de inte vill gå hem, men jag tror jag kommer känna så vissa dagar i sommar.
l
Sitter och funderar på vad det egentligen är jag vill göra i höst.. Vill så gärna utomlands.. Vill så gärna ha pengar, vill ha ett välbetalt jobb utomlands, på Nya Zeeland helst. Någon som kan ge mig det? Ingen? Nehepp... Ångrar så att jag inte åkte p intervjun i Tyskland.. Men ångra kan man göra hela livet och de är onödigt! Dags att söka nya jobb istället. När jag orkar. Nu ska jag kolla Pretty little liars! Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0