På sightseeing i Norge.

Vårat kära grannland Norge är faktiskt väldigt vackert. Sitter på bussen mellan Oslo och Kristiansand och visa vyer är hiskligt vackra. Kan bara tänka mig hur det ser ut längre norr ut och längs med kusten.. Jag startade min resa 9.30 och beräknas vara framme vid klockan 15. Sjyst med gratis internet iallafall, tråkigt bara att jag blir illamående av att läsa när jag åker buss..
l
Igår bjöd Oslo på jättefint väder och jag, Anna och Emma tog med oss en filt, lite vin och en varsin glass till en park. Himla härligt. En del av mig vill verkligen flytta till Oslo eftersom jag har några av mina bästa vänner där och för att det är en väldigt trevlig stad, men en del av mig säger även att det inte kommer bli så mycket pengar sparade om jag ska ha ett socialt liv hehe.. Allt återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ändra informationen på "kort om mig" då den inte längre är aktuell =)

2012-06-09 @ 09:05:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0