Uno

Skulle egentligen ha jobbat ända till 01 inatt för ikväll uppträdda Uno Sveningsson på Tjärö. Dessvärre är det pissväder och inte i närheten av så många människor som beräknades kom så det blev bara ett cafépass vilket faktiskt var skönt! Hängde kvar tills han spelat klart ändå och de var väldigt trevliga låtar och han sjöng görbra den gamle rackarn. Storm och spöregn gjorde hemfärden mindre kul och jag saknade att kunna åka bil till jobbet, men jag överlevde iallafall. Nu sitter jag ihopkurad under täcket med lite levande ljus runtomkring mig och tittar ut på regnrusket. Betydligt mycket mysigare här än ute. 
 
 
Nu har jag bara 4 pass kvar innan jag är ledig! Behövs lite ledighet så jag hinner med att åka in till stan och köpa nya skor, vila upp fötterna och bara ta det ganska lungt! 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0