lycka

har haft en av de bättre helgerna på länge! Hade de på känn hela veckan ju och ack så rätt ja hade.
Parmiddagen i fredags blev hur bra som helst! Hade så himla, himla trevligt och att göra pizza med massa tillbehör är ett perfekt alternativ när man ska bjuda på middag. Runt midnatt bestämde även Jakob, Johan och jag att vi skulle åka till Landösjön o pimpla på lördagen. Detta eftersom det var fisketävling med 15 000 i prispotten! Vi satt o diskuterade vad vi skulle köpa för pengarna o vem vi skulle dela med oss till o inte. Dessvärre blev de ingen vinst o inte ens ett litet napp, men de va trevligt ändå! Strålande sol, men tyvärr storm.. Men som sagt, trevligt ändå.
När vi kom hem var det bara att diska undan fredagen och förbereda sig för nästa fest. Det blev en överaskningsfest för Andréa, jag gjorde en fin tårta, vi hade dekorerat lägenheten och lite överaskad blev hon allt när Carro, Tina och Diana hoppade fram :) Under kvällen hade alla med sig ingredienser till varsin drink, ovh sex drinkar senare var stämningen på topp! Efter ett tag ramlade även en till drös med människor in och efter ännu ett tag gick vi till Plaza och dansade natten lång.
Söndagen spenderades åt att städa undan vad som nästan kan ha tagit priset på stökighet på alla mina fester. Men även en hel del timmar i säng o soffa... Har en massa bilder från helgen, men ja lägger in de någon annan dag. Nu sitter jag nämligen på tåget från Åre hem till Östersund. Åkte dit imorse för att ha en intervju med en snubbe på Skistar till min C-uppsats. Sen åkte jag och Linda skidor resten av dagen i den strålande solen. Härligt, för de va längesen ja åkte nu.
Tyvärr kallade verkligheten och jag måste fortsätta med plugget imorn.... Hejhopp

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0