senaste tiden i bilder

Sådär, nu har jag äntligen tagit mig orken att lägga inte lite bilder på datorn som jag tagit på senaste tiden..
Fisketävlingen på landön förra lördagen!

Födelsedagsbarnet på överaskningsfesten förra lördagen :)
Fina Diana  med en Rasberry daiquiri
Skål
Jag gjorde en tårta, choklad och kokosbotten och så hallon&limemousse och lite choklad och hallon på toppen!
Min drink blev som sagt Rasberry daiquiri, den va gooo
Petra gjorde en svingo drink med bland annat Midori i
Tina gjorde en klassisk Tequila sunrise :)
Idag har jag och min snygga pojkvän vart på utflykt på Andersön. Blev en prommenad i naturreservatet och sedan lite korvgrillning.
Snön har försvunnit oroväckande snabbt men lite finns kvar iallafall..
Annars i helgen så blev de spontan utgång i fredags. De va roligt, men mindre kul igår... Rörde inte en fena i onödan. Och imorn börjar allvaret, 110% C-uppsats. Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0