tre dagar i bibblan

Haj haj,
sitter i biblioteket och försöker se engagerad ut. Jag har ingen lust att plugga mer idag. Har inget som måste göras. Har suttit på samma stol i biblioteket tre dagar i rad nu, de komiska är att exakt samma personer sitter på exakt samma platser runt omkring mig. Tjejerna mitt emot mig verkar sjukt uppstyrda. Sitter o bläddrar i tjocka lagböcker och har snygga kläder. Dom verkar verkligen plugga hela tiden också, inte fuska nånting..
Idag är det internationella kvinnodagen. Ladies night på Oscars. Vi ska dit och äta och dricka.
Igår sa jag och Johan föresten upp lägenheten! Känndes jättekonstigt.. Men ändå skönt. Gillar lägenheten men jag har tröttnat på den. Känns instängt. Mitt nästa krav på lägenhet är en med balkong!
Nu ska jag snart gå hem, lämna biblioteket till de som är duktiga.
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0